Masz jeszcze jakieś pytnia?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące aplikacji SmartPay, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres smartpay@cafeplusco.app.
Jeśli masz problem z jednym z naszych urządzeń, nasz dział obsługi klienta chętnie udzieli Ci pomocy od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 22:00, pod numerem telefonu: 800 88 44 22

Jeśli korzystasz z urządzenia café+co z terminalem SmartPay po raz pierwszy, musisz najpierw połączyć swój smartfon z urządzeniem. W aplikacji
kliknij “Połącz z nowym urządzeniem” lub “Skanuj kod QR”. Teraz wystarczy zeskanować kod QR znajdujący się na okrągłej głowicy czytnika urządzenia lub ręcznie wprowadzić w aplikacji identyfikator urządzenia wyświetlany pod kodem QR. Kliknij w aplikacji “Połącz z urządzeniem”. Po zakończeniu tego procesu na wyświetlaczu urządzenia café+co pojawi się komunikat “Connection successful” (Połączenie powiodło się), a w automacie vendingowym będzie można wybrać żądany produkt.

Wskazówka: W przyszłości urządzenie, z którym nawiązano pomyślne połączenie, można po prostu zapisać jako ulubione!

Zapisywanie urządzeń, które najczęściej odwiedzasz, sprawia, że SmartPay działa jeszcze szybciej! Przy następnej wizycie wystarczy wybrać urządzenie z listy ulubionych i przejść do opcji “Połącz z urządzeniem”. W ten sposób można zapisać urządzenie jako ulubione: Po dokonaniu płatności w nowym urządzeniu można je zapisać jako ulubione, klikając przed zakończeniem procesu na przycisk “Zapamiętaj urządzenie café+co”.

Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe opłacenie za pomocą jednej płatności kilku zakupów bezpośrednio jeden po drugim na jednym urządzeniu lub na sąsiednich urządzeniach. Dlatego przy każdym zakupie należy ponownie połączyć się z odpowiednim urządzeniem café+co.

Wskazówka: Dodaj urządzenie do ulubionych, wtedy całość będzie działać szybciej!

Za każdym razem, gdy płacisz za pomocą aplikacji, otrzymujesz 3 punkty Coffee Points, które możesz wymienić w programie bonusowym SmartPay. Niewykorzystane punkty tracą ważność co 2 lata od daty pierwszej rejestracji w aplikacji, z wyjątkiem pozostałego kredytu w wysokości 50 Punktów Kawy. Nie martw się, aplikacja przypomni Ci w odpowiednim czasie o możliwości ich wykorzystania! Nie ma możliwości wypłacania CoffeePoints ani ich rozdawania. Punkty za kawę zebrane w Polsce można wymienić tylko w programie bonusowym café+co Polska SmartPay app.

FAQ