Twoje pytania dotyczące aplikacji café+co SmartPay

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące aplikacji SmartPay, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem smartpay@cafeplusco.com.
Jeśli masz problem z jednym z naszych urządzeń, nasz dział obsługi klienta z przyjemnością pomoże, od poniedziałku do piątku: od 08:00 do 16:00, tel.: 800 88 44 22, serwis@delikomat.pl

Jeśli znajdujesz się w pobliżu automatu café+co z terminalem SmartPay,  najpierw połącz swój smartfon z naszym urządzeniem.
W tym celu w aplikacji kliknij ikonę “Połącz z nowym urządzeniem” lub “Skanuj kod QR”. Teraz wystarczy tylko zeskanować kod QR na okrągłym wyświetlaczu urządzenia lub ręcznie wprowadzić w aplikacji identyfikator urządzenia wyświetlany pod kodem QR.  Następnie kliknij “Połącz z urządzeniem”. Po zakończeniu tego procesu na wyświetlaczu urządzenia café+co pojawi się komunikat “Połączenie zakończone sukcesem” , a w automacie vendingowym będzie można wybrać żądany produkt.

Wskazówka: W przyszłości można po prostu zapisać już połączone urządzenie café+co jako ulubione!

Zapisywanie urządzeń, które odwiedzasz najczęściej, ma wiele zalet. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i będziesz mieć zawsze wygodny dostęp do często odwiedzanych automatów. Aby to zrobić , przy kolejnej wizycie wystarczy wybrać automat z listy ulubionych i kliknąć “Połącz z urządzeniem”.

lub po dokonaniu płatności przy nowej lokalizacji urządzenia,  można ją zapisać jako ulubioną, klikając przycisk “Zapamiętaj maszynę café+co”

Możesz doładować swoje konto SmartPay za pomocą karty kredytowej i debetowej MASTERCARD oraz VISA. Nową kartę można dodać w dowolnym momencie. Jeśli stan konta w aplikacji spadnie poniżej 5 zł , aplikacja przypomni Ci o konieczności ponownego doładowania.

Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe opłacenie za pomocą jednej płatności kilku zakupów bezpośrednio jeden po drugim na jednym urządzeniu lub na sąsiednich urządzeniach. Dlatego przy każdym zakupie należy ponownie połączyć się z odpowiednim urządzeniem café+co.

Wskazówka: Jeżeli dodasz urządzenie do ulubionych, płatność przebiegnie jeszcze szybciej!

Za każdym razem, gdy płacisz za pomocą aplikacji, otrzymujesz 3 punkty CoffeePoints, które możesz wymienić w SmartPay BonusClub. Niewykorzystane punkty tracą ważność po 2 latach od ich zgromadzenia. Nie martw się, aplikacja przypomni Ci w odpowiednim czasie, abyś mógł wykorzystać punkty! Nie ma możliwości wypłacania CoffeePoints ani ich rozdawania. Punkty CoffeePoints zebrane w Polsce można wymienić tylko w BonusClub aplikacji café+co Polska SmartPay.

Zebrane punkty CoffeePoints można wymienić w SmartPay BonusClub. Zbieranie punktów będzie można rozpocząć po uruchomieniu aplikacji w sierpniu 2022 r. Następnie BonusClub zostanie “otwarty” w listopadzie 2022 r.

Aplikacja pokazuje aktualny dostępny kredyt w górnej części paska na ekranie płatności i dodatkowo w pozycji menu “Konto”

Kombinacja cyfr (identyfikator urządzenia) jest wyświetlana na okrągłym wyświetlaczu poniżej kodu QR, który w przypadku problemów z odczytem po przez aparat fotograficzny można wprowadzić ręcznie w aplikacji.
“Identyfikator do połączenia”

W zakładce “Konto” znajdziesz historię wszystkich transakcji dokonanych w aplikacji.

Prosimy sprawdź, czy Twój telefon komórkowy ma zasięg internetowy – WiFi lub włączone dane komórkowe. Jeśli tak, a aplikacja nadal nie działa-  prosimy o przesłanie krótkiej wiadomości e-mail na adres smartpay@cafeplusco.com

W razie jakichkolwiek problemów z urządzeniem, nasz dział obsługi klienta chętnie udzieli pomocy. Od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16.00, pod numerem telefonu 033 48 50 500 .

Uwaga: aplikacja café+co SmartPay App z Polski działa tylko na automatach café+co z okrągłym czytnikiem kart z wyświetlaczem, tylko na terenie Polski.

Możesz używać polskiej aplikacji SmartPay na terenie całego kraju w automatach café+co z nowym okrągłym wyświetlaczem płatności. Polska aplikacja SmartPay może być używana tylko w Polsce.

Hasło jest potrzebne tylko przy pierwszym logowaniu do aplikacji. Następnie są one zapisywane na stałe.
Jeśli nie pamiętasz go przy ponownym logowaniu, po prostu zresetuj je, używając przycisku “Resetuj hasło” bezpośrednio podczas instalacji aplikacji.

Wystarczy zalogować się do aplikacji SmartPay na drugim telefonie, używając tego samego adresu e-mail i hasła. Twoje punkty kredytowe i punkty CoffeePoints będą automatycznie i stale synchronizowane.

Wystarczy zalogować się do aplikacji SmartPay na nowym telefonie, używając tego samego adresu e-mail i hasła. Twoje punkty kredytowe i punkty CoffeePoints zostaną automatycznie przekazane i stale synchronizowane.

Na dzień dzisiejszy istniejący kredyt na chipie café+co nie może zostać przeniesiony do aplikacji.

Jeżeli posiadasz chip café+co do automatu w swojej firmie i możesz go używać, aby uzyskać zniżki przy płaceniu za kawę,  to w kolejnej wersji aplikacji będziemy mogli zaoferować te specjalne warunki również za pośrednictwem aplikacji. Prosimy o cierpliwość, więcej informacji pojawi się wkrótce.

Ogólne warunki użytkowania i politykę prywatności można znaleźć w sekcji “Ustawienia” w aplikacji oraz na naszej stronie głównej.
Warunki użytkowania
Polityka prywatności

Aby wyszukać lokalizacje i urządzenia cafe+co, wystarczy otworzyć widok mapy “Szukaj” w aplikacji. Następnie możesz wyszukać urządzenia café+co z funkcją SmartPay w swoim obecnym promieniu lub w innej lokalizacji. Warunkiem koniecznym jest zezwolenie aplikacji na dostęp do bieżącej lokalizacji w ustawieniach.

Usterkę urządzenia można zgłosić za pomocą ikony “Serwis”.

Postępuj zgodnie z poniższymi prostymi instrukcjami, jak usunąć pamięć aplikacji SmartPay, jeśli aplikacja SmartPay jest już zainstalowana (niestety, nie jest ona usuwana po odinstalowaniu aplikacji, co jest przyczyną problemu).

1. Otwórz aplikację ustawień systemu Android i w sekcji “Aplikacje” wybierz opcję “SmartPay PL “.

2. Tutaj możesz sprawdzić, czy jest już zainstalowana wersja 1.0.5 (29) – zostanie ona ponownie zainstalowana ze sklepu PlayStore po usunięciu aplikacji i pamięci aplikacji SmartPay.

3. Na tym ekranie wybierz “Pamięć” a następnie “Wyczyść dane” oraz “Wyczyść pamięć podręczną”.

4. Następnie możesz ponownie uruchomić smartfon, aby upewnić się, że wszystko zostało usunięte z systemu SmartPay.

5. Teraz zainstaluj ponownie aplikację SmartPay ze sklepu PlayStore i zaloguj się w zwykły sposób.

Ostatni krok: W aplikacji należy usunąć zapisane metody płatności (karta kredytowa) i dodać je ponownie.

Powrót do strony SmartPay

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z Ogólnymi warunkami korzystania z aplikacji café+co SmartPay App. Warunki ogólne

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z polityką prywatności aplikacji café+co SmartPay App.

Polityka prywatności